18 stycznia 2014

Moment of silence for all my wasted potential

Moje przeprosiny oraz tłumaczenie się za niepisanie są bezsensowne, tak więc ich nie otrzymacie, dziękuję.

Mogę Wam powiedzieć że schudłam kilogram (więc ważę poniżej 60kg przy wzroście 175cm!) z czego się ogromnie cieszę i próbuję uzyskać pozwolenie na pojechanie na Sonisphere (Metallica+Slayer, spełnienie marzeń) :>


bluza Original Future
pasek Apies Ski (czy coś)
spodnie Decades
rajstopy Callie's Pick
buty Callie's Pick+Fallen Angel



mam dobry humor, kocham wszystkich, dobranoc

8 komentarzy:

  1. Buuu, a ja właśnie przytyłem i ważę 53 przy 1,76m. Cza się wziąć za siebie.
    Świetna stylizacja, mam nadzieję, że teraz częściej będzie się pojawiać coś z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech mnie Pan nie dołuje! 53 to moja wymarzona waga, ale nie wiem co bym musiała zrobić żeby tyle chudnąć :c
      I dziękuję, ogromnie mi miło!

      Usuń
  2. Stylizacja świetna!!!
    Ja mam w marzeniach zgrubnac :(( Waże 40 kg przy 1,65. Jestem za chuda a jem więcej niż wszystkie moje koleżanki wzięte!! xD Nie wiem jak to robię
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamień się, okej?

      Usuń
    2. Po co ja zaczynałam ten temat... Zamknijcie się wszyscy bo się z Ann załamiemy i bloga nie będzie :c

      Usuń
    3. Zamieniamy się! :))

      Edka2929

      Usuń
  3. Ale z Ciebie chudzinka. o.o
    Piękna stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :D
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń