16 stycznia 2014

Po której stronie walczyć trwać i być . (?)


Kiedyś już zrobiłam podobny "myk" z tym sweterkiem. Oczojebne oczy (masło maślane) tego kota mnie przerażają, więc można je zakryć lenonkami. Chciałam chyba przekombinować sprawę bo zakupiłam czerwone botki, ale wyglądało masakrycznie więc postawiłam na platfy z nelly.com . Jednak nadal "coś" mi  nie pasuje. Może to że założyłam ciepły sweter i odkryte buty?



Sweter - Apres Ski
Lenonki - Beastly
Mini - LE
Platformy - nelly.com
Kopertówka - Archive

~ Ane

4 komentarze:

  1. Właśnie fajnie pasują tu te buty!! Nie zmieniłabym tej stylizacji na nic innego :))

    Edkas2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jest świetnie, wszystko do siebie pasuje idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się tak z chęcią nawet a w realu ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie zmieniaj Piękna stylizacja c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń