18 stycznia 2014

To stan by móc sięgnąć gwiazd.

Tak sobie różowo. Pokochałam ten kolor. No i dawno nie zakładałam takich butów. Generalnie, próbowałam ze wszystkimi glanami jakie posiadam - różowe, szarawe, czarno-czerwone no i te. Myślałam że różowe jak najbardziej bd pasować, a tu okazało się zupełnie inaczej. Cóż.
_____

Pod spodem daje wam "sklejkę szczęścia" która zrobiłam z nudów na grupe. Czyli wszystko to co dotyczy mnie z Dawidem. Bo wczoraj on sam zaprosił mnie na fb (fb życiem, okej ;-;) a przez dobre pare miechów jego ojciec miał na prof zdjęcie ze mną (no, wyciął mnie, ale kawałek widać XD) Tak wiem jak bardzo was to interesuje.



Kostium, Kokarda - HB
Blezer - Caliie's
Glany - Fallen Angel
Okulary - Privera











5 komentarzy:

  1. Stylizacja fajna! xD
    Masz szczęście xd
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałbym czarną spódnicę rozkloszowaną, żeby nie był tak goło, ale ogółem fajnie c:
    Hahaha, Kwiat Twoim życiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początkowo chciałam, ale wygladało dziwacznie z tym blezerem ;o no, moim zyciem, gahahahahhah XD

      Usuń
  3. Ładna stylizacja c::
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń