17 stycznia 2014

Nie chciałem nic więcej, po prostu chciałem być.


Takie sobie moro. Nawet nie wiecie ile nad tym siedziałam.. Najpierw włosy nie teges, potem szminka, potem buty i torebka. Najdłużej chyba zeszło mi się z twarzą, 10 razy zmieniałam ją, po czym w efekcie końcowym zmieniłam tylko szminke, okej... Powiedzcie mi szczerze, co tu nie pasuje? Bo wiem że coś, ale za huia nie wiem co.


Top - Bonjour Bisou
Kurtka - Miss Sixty
Spodnie - WOTW
Platformy - nelly.com
Plecak - Denim & Supply

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna, dałbym tylko bluzkę na wierzch, żeby nie byla wpuszczona w spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dałabym bluzkę na wierzch, ale generalnie jest świetnie!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie leży ta torba no i może dałabym jakiś pasek, ale nie jest źle. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszystko pasuje Fajna stylizacja c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń