03 stycznia 2014

Red red red red red red red red, love love love love love


Ah jaki kreatywny tytuł. No u mnie kiepsko z kreatywnością. Polecicie mie jakies czerwone buty? Bo te usta muszą zostać, a jak tylko torebka jest w ich kolorze to jakoś tak pusto. Wczoraj wydałam ponad 120sd ;-; Ah, jak ja kocham gdy admini dają możliwość kupienia wszystkich HHB naraz. Ah. no i jeszcze torebka za 34sd ok ok ok. Jakoś bez fanfarów ta stylizacja cóż. Nauczy mnie ktoś obracać ubrań już na lalce? ;cc





Marynarka - HHB
Koszula - Cheap Monday
Spodnie - Sain Lauren Paris Tribute
Torebka - Valentino Tribute
Platformy - Callie
Lenonki - Beastly

Ah, jakaż ja dziś markowa, mm.

~ Ane 

6 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się graficzne wykonanie marynarki. A tak poza tym, to okej. I te spodnie ^v^

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czerwonych obcasów w starplazie polecam klasyczne, zakryte z Nelly.com (Ralph Lauren Denim & Supply, jedna z ostatnich dostaw), oprócz tego te czubate Valentino ze złotymi ćwiekami i odkryte z Valentino na czarnej platformie :)
    Stylizacja ładna, ale fakt, czerwone buty byłyby idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Henedą, czerwone buciki wyglądałyby tu bosko *.* Ale i tak ślicznie :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone buty koniecznie, bo ta torba ogółem słabo tutaj leży tak sama ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmieniłabym torebkę ale wtedy nie było by red Xd
    Ananasek22k

    OdpowiedzUsuń