07 listopada 2013

Gold&Black. Paris.

Hej ;) Mam na imię Weronika, mam 12 lat, jestem redaktorką na okres próbny ;) Dopiero teraz ukazał się mój pierwszy post, ponieważ... było to spowodowane brakiem czasu. Tak. Brakiem czasu w wieku 12 lat. Niestety to prawda.
Na Stardoll kryję się pod Nickiem Sillybiedroncia. Dosłownie-kryję się, ponieważ go nienawidzę. Zakładałam konto, mając 8 lat, nie pytajcie skąd się wziął. Moja znajomość j. angielskiego ograniczała się do "heloł aj em weronika ajm ejt ent aj low dogs ent kats"
Moją pierwszą stylizacją jest jedna z tych, która była w moim "portfolio" na casting, zapraszam ;)


 
Żakiet- Hot Buys Summer Retro
Bluzka (spódniczka)- no name
Pasek- Voile
Bransoleta- Speciall Offer
Spodnie- StarDesign
Buty I- Archive
Buty II- Fallen Angel
   _______________________________________________________________________________

Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie niespodziankę ;)



XOXO, Weronika (nie Sillybiedroncia, Silly, Biedronka itp. xd) (!) ;*

2 komentarze:

  1. Ładna stylizacja, ale wolałbym bez obróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest genialna! Śwetnie wyglądają te żółte spodnie na tle wieży Eifla *.*Mam tą torebę ale nie wiem do czego jej użyć :) Tobie się to świetnie udało!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń