28 listopada 2013

moro.

Hej, przepraszam za niobecność, za wszystko, jeszcze dziś dodam filmik gdzie wszystko tłumacze, podzielę się z Wami moim szczęściem, i pokaże się (boże, pękanie monitorów, czas start.)


Moro, moro, mmm :* W poprzedniej stylizacji też, polubiłam to. Połączenie kamizelki z kurtką widziałam już gdzieś, ale później znalazłam też u innych ,więc niewiem kto to wymyślił - zaznaczam tylko że nie jest ten pomysł mojego autorstwa. Chętnie dałabym tu kurtkę nelly ze złotymi wstawkami, ale niestety właśnie te wstawki.. wystają z pod kamizelki ;ccc  Niewiem w sumie co mogę jeszcze napisać, może tyle że znowu zmieniłam kolor włosów, yaay :D A jak bym wyglądała w warkoczach? bo się zastanawiam :)



Top - GVali Couture Tribute
Kurtka - Wild Candy & nelly.com
Spodnie - StarDesign
Torba, Buty - Fallen Angel



~ See Ya, Ane

2 komentarze: