12 listopada 2013

Wyniki Niedzielnych MK

Co, Ane zapomniała, tak? Nie, Ane nie zapomniała, kilka razy wczoraj wchodziłam na bloga i jestem załamana. Pod żadnym MK nie ma 4 odpowiedzi.. Czemu mi to robicie? Nie, to nie było trudne, banalne, możecie coś dostać, ale nie.. Choć szczerze mam wrażenie , że gdyby ktoś inny z załogi prowadził "Niedzielę z KRESZOWE" byłoby więcej chętnych.. Tak, po prostu mam wrażenie, dość mocne i na faktach że jestem tu nie potrzebna.. Mimo wszystko edka2929 może zgłosić się do mnie po 15sd. Takie wynagrodzenie że skomentowała wszystko. Czas - 24h.

~ Ane

3 komentarze:

  1. Dziękuję :) Szkoda że więcej osób nie komentowało :((

    OdpowiedzUsuń
  2. W ten weekend miałam biwak, w ogóle to ostatnio nie komentuję bloga, przepraszam, wiem jakie to jest motywujące dla redaktorów jeżeli jest dużo komentarzy pod postami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałem 10 godzin w weekend z historią, dlatego nie wziąłem udziału. I uwierz, tu nie chodzi o Ciebie, trochę więcej wiary w siebie :) W następny weekend postaram się wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń