30 listopada 2013

Stylizacja bez tytułu z powodu nadmierności mojej weny.

Cześć ;) Ostatnio rzadziej coś dodawałam, ale to nie z braku czasu czy coś, tylko z braku weny. Postanowiłam włączyć jakąś muzykę i w końcu coś zrobić. Stylizacja nie jest do końca w moim stylu i ubolewam nad tym, że musiałam zmienić makijaż na jej potrzeby, bo śmiesznie wyglądałaby z blond włosami i niebieskimi oczami, a o delikatnym, niebieskim makijażu nie wspomnę.
 
 
 
Okulary- Killah
Naszyjnik- Killah
Narzuta- YH
Top I- Bonjour Bizou
Top II- Wild Candy
Top III (strój kąpielowy)- Riviera
Pasek I- Evil Panda
Pasek II (shorty)- YH
Spódnica I- Make Your Mark (? xd)
Spódnica II- Nelly.com
Spódnica III- RIO
Spódnica IV- Otto
Spódnica V- Special Offer
Kopertówka- Nelly.com
Skarpety- It Girls
Buty I- Fallen Angel
Buty II- Fallen Angel
 
 
XOXO, Weronika ;*
 
 
 
____________________EDIT______________________________________________________
 
 
Też wstawiam linka do mojego Fb. Zapraszajcie i piszcie, że ze Stardoll i napiszcie nick ^^ Najwyżej mnie złapie jakiś pedofil czy inna zaraza... Albo nie... kto by mnie chciał?! xd
 
 

2 komentarze:

  1. Trochę przekombinowana, ale ogółem jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajna, ale zgadzam się z komentarzem powyżej :))

    Edkas2929

    OdpowiedzUsuń