13 listopada 2013

SŁAG ŁAŃCUCHY, ZNOWU. JAMES W WAWIE, IDE, RYCZE.


Hej, wiecie ostatnio mam więcej czasu. Zaczęłam wchodzić na blogi, te giganty jak ocom, uz, choć nie wiem czy można je nazwać gigantami. Ehh, pamiętam ocom za czasów mattiqa, fiony, pauli, lucasa i reszty ekipy. To były czasy. Teraz blog chyba na psy zszedł.. a UZ? wytłumaczy mi ktoś tak w skrócie o co tam poszło? Bo czytanie tych wszystkich kilometrowych postów wieki by mi zajęło, dawno tam nie byłam, nie? No i Ane odwiedziła parę blgów z oufitami (te ulubione : kamizelke, styllash, stylane, o-rakulum (Szymon i Heneda, love)) Ma ktoś jakieś godne polecenia?




Top, Spodnie - Bisou
Futerko - Archive
Łańcuhcy - Mr. & Rio
Buty - Cheap Mondey

~ Love, Ane

6 komentarzy:

  1. Udało Ci się wejść na styllash? o.o
    Stylka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerez, dopiero teraz zauważ, gdy dodawałam posta, dało się ;)

      Usuń
  2. Mi nie wchodzi styllash :/ Polecam : http://queens-of-fashion.blogspot.com/


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty ryczysz? Chciałam iść na Bastille, głosowałam w EsceROCK i oddzwonili! Ale nie mogli mi dać biletu bo nie jestem pełnoletnia. UH!

    A stylizacja piękna. Te włosy, mr.

    OdpowiedzUsuń
  4. UZ - stardollowe-problemy.blogspot.com. Ogółem wyjaśnione. Radzę przekopać się przez komentarze, dowiesz się więcej.

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie! I jej, niezmiernie mi miło, że wzmiankujesz o mnie w poście, w dodatku w tak miły sposób :)

    OdpowiedzUsuń