14 listopada 2013

Wczoraj kochałem, dziś nienawidzę.

Wowowowoowow, uszawonanko.
Chciałam iść na Bastille w Wa-wie, więc jak są do zgarnięcia w EsceROCK no to jasne ze się starałam. Głosowałam, głosowałam i oddzwonili. Ale biletów nie dostałam, bo nie jestem pełnoletnia, cholera. Dostałam za to płytę The 1975 i limitowaną koszulkę, też ok.

spodnie mój projekt
kurtka nelly
marynarka pod kurtką mój projekt
niewidoczny sweter noname
torebka It Girls
buty Cheap Monday
łańcuchy Fallen Angel


Co sądzicie o torebce w tej stylizacji?


psyche-delix.tumblr.com
instagram

Arctic Monkeys - One for the Road

4 komentarze:

  1. To jest najlepsza twoja stylizacja *>* Spodnie o tym kolorze wyglądają tu genialnie :)


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba!

    Ale głupio zrobili... Nie mogli tych biletów jakoś przekazać Twoim rodzicom, jakieś oświadczenie, że z kimś pójdziesz, cokolwiek? To było jeszcze gorsze niż jakbyś nie wygrała wcale, bo dali Ci nadzieję i zaraz wszystko zniszczyli...
    PS. Bastille też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba :)

      Wiem, w sumie mogłam skłamać, ze jestem pełnoletnia, bilety są i tak podwójne. No i to trochę nie ich sprawa - jak dadzą osobie niepełnoletniej a ta pójdzie na koncert to jej i tak nie wpuszczą, to jest zmartwienie koncertowicza, nie radia :)

      Usuń