07 listopada 2013

Wynik komentatora miesiąca - październik!


Przepraszam że dopiero teraz, ale sami widzicie że ostatnio nic nie robię. Nienawidzę mojej szkoły ;-;  Przypominam że pomimo opóźnienia biore pod uwagę komentarze dodawane TYLKO W PAŹDZIERNIKU. Nie przedłużając, 50sd wygrywa...

Edka2929 (Edka Edytka)
(nie jestem pewna co do nicku, gdyż nie podpisuje się..)




Gratuluje ! Zgloś się do mnie w ciągu 24h, inaczej nagroda przepadnie. Proszę by przy zgłoszeniu było już coś zarezerwowane.


Aby zostać komentatorem miesiąca, zgłoś się pod TYM postem. Zasady takie jak wcześniej, jednak proszę o podpisywanie się nickiem stardollowym pod każdym komentarzem.

3 komentarze:

  1. Dobrze napisałaś nick :) Bardzo dziękuję :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    Dopiero teraz zauważyłem, że byłem komentatorem miesiąca we wrześniu i nie odebrałem nagrody, aj. No nic, stale komentuję, więc może tym razem mi się uda. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zgłaszam się c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń