01 grudnia 2013

Asdfghjkl


hahahahh, Ane jak zwykle XDD Dobra, wróciłam do domku, home sweet home, nie było MK. Dlatego macie do wygrania 

2x 15sd
1x 10
2x 50sm

Wystarczy być obserwatorem i zgłosić się tutaj. wyniki w środę .

Co do filmiku do powiem wam że blogspot mnie przeraża, nie mogę dodać faker ;-; No więc tutaj przeproszę za moja braki, za to że mnie często nie ma.. eh.. Wogóle wymyśliłam taka tradycję że (mam nadzieje że będzie rzadko, ale to taki.. no.. wiecie..) jeśli Ane znowu nie bd miec czasu na "Niedzielę z KRESZOWE" to bedzie taka loteria jak dziś. Wyniki na komentatora pojawią się w nocy bądź jutro - sorka, Ane usi się przegrzebać przez wszystkie stylizacje (ahh, przepraszam że nie moje ;c) i poczytać co wy tam piszecie ;)) Podają fejsy srejsy a ja orydżinal i wczoraj założonego insta (klik) . Dla tych co zajrzą - nie ja nie mam 10 lat XDD Jakąś mam faze, niewiem, nigdy chyba nie byłam tak zjarana jak dzisś :3

~ Love, Ane

5 komentarzy:

  1. zgłaszam się :3 nick na stardoll : grrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę takie loterie niż mk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mnie szkoda, zgłaszam się. < Ane, Natalia, wy sobie nie myślcie, żę mnie tu nie ma. Bo jestem >

    alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń