22 grudnia 2013

Koncert i szlaban na wszystko.


Cześć.
O matko, ja długo mnie tu nie było. Zwykle nawet gdy nic nie piszę, jestem tu czytam posty z telefonu itd. Nie tym razem. Krótko mówiąc Ane jest nie posłuszna i ponad tydzień temu w sobotę poszła na koncert wbrew zakazowi rodziców. Takie tam wracanie o 23 z klubu nocnego godzinę od domu, zawsze spoko. Ale szczerze to mimo wszystkich zakazów (nawet sylwestra spędzam sama w domu, boże widzisz i nie grzmisz?) warto było.. Była moc, ponad 7h stałam na zimnie pod klubem żeby być w pierwszym rzędzie. Nie no byłam, ale że zemdlałam i mnie nieśli do medyków to wylądowałam na samym końcu (hahahah "co? słabo Ci? o cholera kładźcie ją!") No i ten śmiech lekarza gdy spytał czy zdarzało mi się coś takiego a ja że tak, na poprzednim koncercie Dawida. Nie, ja nie wiem co w tym śmiesznego. A że byłam na końcu , to swobodnie łaziłam po klubie. Dałam Wrzoskowi bandankę dla Patryka Kumora (znacie? śpiewa z Dawidem w trasie, ale on sam w sobie bez Dawida jest zajebisty) a Patryk wyszedł w niej na scenę , dziękował i śpiewał resztę koncertu. Żem się popłakała, ale ja chyba cały koncert ryczałam No ale blog też przez to ucierpiał. Strasznie mi głupio że zostawiłam go tak, w sumie zostawiam. Nawet w ostatnią niedziele nie mogłam dodać loteri. Jezu. Jeśli ktoś to przeczytał to bardzo dziękuję, bo mi by się nie chciało ;-;

Zgłaszajcie się, w środe POSTARAM SIĘ dać wyniki

2x 20sd
2x200sm


~ ave, Ane

7 komentarzy:

  1. Dziewczyno ty masz talent *.* Jak ja bym tak zrobiła to by mnie z domu przez rok nie wypuścili!
    Zg się


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, mam szlaban na internet (dlatego wchodzę po kryjomu), szlaban na komórkę (teoretycznie mam, ale dali mi takiego grata że hej) szlaban na wychodzenie gdziekolwiek, zapraszanie kogokolwiek, i nie wyjeżdżam w wakacje na obóz, i na najbliższą zieloną szkołe. dupaa ;-; ALE NIE ŻAŁUJE ! <3

      Usuń
  2. Zg się. Oh Ane, tęsknię za twoimi stylizacjami ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodź na koncerty, chodź! Tylko tyle Ci powiem. Chodź, póki możesz, kiedy możesz, jak nie możesz też chodź.

    OdpowiedzUsuń