18 grudnia 2013

Perfection is the disease of a nation..



Miałam dzisiaj zajęcia w mck. Bardzo pomocne jeśli chodzi o wybranie liceum. Szkoda, tylko że nadal nie wiem co chciałbym robić dalej...
Polecacie jakieś dobre książki? Najlepiej żeby to niebyły jakieś wypociny o wampirach ala zmierzch...

top - bonjour dizou
sukienka - ppg
żakiet - pretty n' love
buty - dkny
pasek - givenchy
torebka - frankie morello

link jest z facebooka, bo to na yt nie ma. jakby co piosenka zaczyna sie od 1:58 :)))

6 komentarzy:

  1. Stylizacja genialna! *.* Żakiet piękny! Jest dostępny w starplazie?:)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuję :) niestety nie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Może seria Zwiadowców/Igrzyska Śmierci? Nie wiem co lubisz czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. igrzyska śmierci mam juz za sobą. czytam wszystko co mi w łapy wpadnie. zwiadowców w sumie miałam zamiar czytac, chyba zacznę :)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja, naprawdę genialna <3
    Co do książek- ja lubię "Zabić drozda", "Momo", "Buszującego w zbożu", "Wilgotne miejsca" i "Zanim umrę".

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, naprawdę, przepiękna!
    A książki, czytaj "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh (druga część "Nevermore. Cienie", trzecia nie wyszła). Chyba najlepsza książka jaką dotychczas przeczytałam, pomijając oczywiste klasyki. Edgar A. Poe, gotycki klimat, świetne postacie, ideał jak dla mnie. Oprócz tego polecam jeszcze "Córka Dymu i Kości" (oraz kontynuacja) Laini Taylor oraz "Trylogię Czasu" Kerstin Gier.

    OdpowiedzUsuń