05 grudnia 2013

Your eyes close, when I fall asleep

Wybaczcie, że nie piszę często, ale cóż, nauka (jutro mam kartkówkę z matmy, sprawdzian z gegry i 2 poprawy z biologii), musze zacząć ćwiczyć bo jestem gruba, nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Przepraszam, naprawdę nie czuję się ostatnio dobrze i na siłach żeby pisać jakoś częściej.
Mam jeszcze dużo nauki dzisiaj (do rana może się wyrobię), więc pomyślałam że coś napiszę, bo mi się nie chce.
Wszyscy narzekają ze zima i śnieg i źle, a ja to kocham, kocham, kocham. Ale nie tak hipokrycznie (da się tak powiedzieć?), że jak jest ładny bielutki śnieg i nie za zimno. Kocham szarugę, śnieg, zimno, mrozy, błoto, deszcz, nieodśnieżone chodniki, kocham wszystko, kocham!

kurtka, bluzka Archive
spodnie Original Future
buty denim&supply
torebka It Girls
lenonki Beastly


Mam nadzieję że się Wam podoba.

10 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko u mnie w szkole przed świętami gorący okres, w przyszłym tygodniu mamy pięć testów, tak żeby nam się przypadkiem nie nudziło :')
    Co do nocnej nauki to piątka! Nie umiem uczyć się za dnia. Zaraz zaczynam notatkę z polskiego.
    Co do ćwiczeń, ja zawsze wybieram wersję diety i w zeszłym roku udało mi się zrzucić 5 kilo prawie nic nie jedząc przez jakieś 3 miesiące. I na razie trzymam się przy niedowadze, ale na zimę zawsze się tyje. Dlatego ja nie lubię zimy za szarugę, za śnieg, za mróz, za zimno, za ciapę i za większe zapotrzebowanie na kalorie... Ale się rozpisałem.
    Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dziś iść na poprawę z biologii i zapomniałam, zabijcie mnie... W nocy lepiej wchodzi do głowy, nie ma się nic innego do roboty i umysł taki "czystszy" ;)
      Ah, ja mam cel schudnąć 7 kg, nie wiem jak święta na to wpłyną. Szaruga jest piękna, zima jest piękna, wszystko to jest piękne i chyba jestem jedyna osobą na świecie która tak uważa :)
      Dziękuję pięknie!

      Usuń
  2. Nauka? Nawet mi nie przypominaj. Stylizacja jakoś tak mi się strasznie podoba.
    A co do ćwiczeń - ja trenuję 4 razy w tygodniu, w tym siłownia i dalej jestem gruba ;-; I w dodatku nie mam silnej woli, żeby nie jeść. I jak tu żyć.

    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alice. Ja mam zwolnienie z w-fu na cały rok, trener też o tym wie więc nie ma przebacz, nie ćwiczę, a samemu w domu jednak trudno się przemóc, ah, za mało silnej woli, jeszcze ja jestem cały czas przemęczona nie wiadomo czym. Ale w przyszłym roku walić zdanie ordynatora, ćwiczę na w-fie, na eskaesy i treningi!

      Usuń
    2. Powodzenia :3 A tak wgl to co Ci jest?

      Usuń
    3. Oh. Też mam. Tylko mam wrażenie, że twoja jest bardziej zaawansowana >.<

      Usuń
    4. Jak mnie badano w lipcu, to było około 20 stopni, lecz mam wrazenie że juz jest duzo gorzej.

      Usuń