17 grudnia 2013

Poszli w ogień za Tobą, zginęli przed!

Kto jedzie na Sonisphere w czerwcu? No ludzie, Metallica i Slayer, o tym mogłam tylko pomarzyć.

A z tym, kto zna cytat z tytułu i będzie potrafił powiedzieć bez sprawdzania czyj, z tym się normalnie umówię...

Dlaczego oczy mojej doll wyglądają tak dziwnie gdy zmieniłam fryzurę...

bluzka Miss Sixty
top moro Bizou
kamizelka Mr.
legginsy Basics
torebka Mr.
buty Callie's Pick
bransoletki Fallen Angel
opaska Beastly



Mam nadzieję że się spodoba,
-Natalia

6 komentarzy:

  1. Cytat widzę pierwszy raz.
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dość specyficznie go wybrałam, nie wszyscy znają polskie metalowe zespoły :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Hunter kiedy umieram *.* Znam! Ale jestem hetero xD
    Świetna stylizacja!!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAAAAAK WYGRAŁAŚ ŻYCIE.
      Serio, fajnie, jesli nie sprawdzałaś to miło.
      Hetero, hetero, możemy iść na kawę, nie na randkę, nie mam z kim.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Heheh xd Idziemy na kawę!! xd

      Edka2929

      Usuń