11 grudnia 2013

The monster inside me is repeating the heartbeat

Testytesty, zawaliłam historie ;_;
Jutro angielski czyli luz. Jeny chce już być w liceum. Mam dość nauczycieli, 15 klas chodzących porażek (nie żebym ja była jakaś olśniewająca , ale tak głupio jak nie masz na kim zawiesić oka albo pozazdrościć stylu bądź urody, porozmawiać zresztą też) i przede wszystkim chemii.


koszulka - nelly
spodenki -  nelly
sweter - bonjour dizou
buty - fallen angel
bransoletka - fallen angel
torebka - special offer



obserwować, bo was znajdę i każe słuchać biebera

2 komentarze:

  1. Właśnie niedawno odkryłem Rebekę c:
    Co do Twoich przemyśleń na temat gimnazjum- rok temu miałem identyczne. Na szczęście wyrwałem się z tego chorego miejsca, liceum to zupełnie inna bajka.
    A stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na całe szczęscie nie mam jeszcze egzaminów. Bo dopiero jestem w II klasie, ale też chcę już skończyć szkołe :( Stylizacja bardzo fajna :)) Te słowa drobnym maczkkiem xD

    OdpowiedzUsuń