25 grudnia 2013

Asdfghjkl


Jakoś przed tą moją przerwą miałam jakąś wenę. Chyba wszystko zapomniałam, zainspirujcie mnie, plis.

Jest grubo po 1, a ja na necie, okej. Rodzice pozwolili, może dlatego że święta? Chociaż chyba najnudniejsza wigilia w moim życiu, ale co tam, mam kubek z Kwiatem, jaram się.

Wypadałoby coś napisać więc.. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, spełniania swoich ambicji, dużo prezentów, dużo KRESZOWYCH, miłości, szczęścia, i czego sobie zapragniecie <3 :="" e="" gronu="" kszemu="" mo="" p="" po="" przysz="" roku="" tego="" w="" wi="" ycz="" ym="" zobaczymy="">


Koszula - Cheap Monday
Żakiet - Fallen Angel
Legginsy - Apres Sky
Buty - Callie & Fallen Angel
Tprba - Callie






~ Ane




























+
Ane z kubeczkiem Kwiata afgsfdsgf



3 komentarze: