03 grudnia 2013

This shoes vaulable. See.


Hahahahhaha, Ane debil nie widziała platform w callie XD (Heneda, dziękuję :)) No dobra, teraz 6 par kupionych i jazda :D Tak, nadal wyczuwam że za jakieś 2 lata będziecie dawać za nie fortunę. Zawsze tak jest. Tak samo było z bandanką (bandamką(?) nie wiem) która gdy doszła do rio straciła na wartości.. A teraz co? Znowu lansik :D Nie mogę uwierzyć że dałam za te buty 20 PLN (tak płaciłam realną kasą) a teraz są za 20sd.. Chociaż też nie mogę uwierzyć że sprzedałam je za 2000sd XD Wracając.. te usta jakoś mi nie idą, ale głupio wyglądała ta jedyna czerwona wstawka na torebce :D Wiecie , mogłabym tu napisać jeszcze tysiąc linijek tekstu, ale mam wrażenie że wtedy i tak nikt nie przeczyta (a teraz ktoś czyta, nie ogarniam? :D) Co myślicie o "stardollowe-przemyślenia-Ane.blogspot.com" ? hahahahha, kiedyś coś takiego założe !



Koszula - Cheap Monday
Spodnie - Bonjour Bisou
Torebka - HHB
Platformy - Callie
Bransoletki - London Mavi & special offer


~ only głupia Ane 

4 komentarze:

  1. Stylizacja Ok, dobrze przemyślana bransoletka pasująca kolorem do ćwieków (?) na spodniach, jednak na platformy dodałabym drugie, czarne z Fallen Angel i nie wiem, czy nie dodałabym zwykłego czarnego blezera (blazera, jak kto woli ;p). Ale i tak mi się bardzo podoba ;)


    Sillybiedroncia

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajna, ale twoje przemyślenia zajebiste, nie ogarniam xD Załóż takiego bloga! aa..!! I ja czytam twoje wstęoy :D

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam twoje posty xd nigdy do konca nwm o co chodzi, ale oj tam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też planuję kupić kilka par, bo założę się, że już za niecały rok będą znowu cenne, już z niejedną przywróconą perełką tak było.
    A ja kupiłem te cholery latem, za 600 SD pod wpływem impulsu. Chyba nigdy nie zapłaciłem tak dużo za jakikolwiek inny ciuch, a i tak nie użyłem ich ani razu :')

    A stylizacja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń