02 grudnia 2013

Pożegnanie.

Cześć, niestety już po raz ostatni. Wczoraj dostałam wiadomość- niestety nie przeszłam okresu próbnego.
Chciałam bardzo podziękować właścicielkom za daną mi szansę. Tutaj poznałam wspaniałych ludzi. Dziękuję również Wam-obserwatorom, to Wy tworzycie tego bloga. Chciałabym wyróżnić Edkę2929 (Edka2929) i Henedę (Heneda), które regularnie i szczerze komentują wszystkie posty.
Nie chcę już przedłużać i zaśmiecać bloga 283704982783909871098720387 linijkowym postem, którego większość i tak nie przeczyta. Po prostu głupio mi by było odejść tak bez pożegnania. Jeszcze raz dziękuję wszystkim i życzę coraz większej liczby obserwatorów, komentatorów, oraz popularności.


Po raz ostatni, Weronika xx

6 komentarzy:

  1. Nie odchodź :(( /Pliss! Może jeszcze zmienisz decyzję! :((

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam wyżej, to niestety nie jest moja decyzja. Dziękuję jednak, że tak myślisz ;*

      Weronika (Sillybiedroncia)

      Usuń
  2. szkoda ze załoga sie zmniejsza :c fajne robiłaś te stylizacje, rzadko ale fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*


      Ty to lepiej patrz na swoje, bo muszę przyznać, że spodziewałam się takiego obrotu spraw. Jesteś genialna! Stylizacje są piękne, zadbane o każdy szczegół, a na dodatek -w przeciwieństwie ode mnie- dodawane często. Życzę Ci powodzenia, nie tylko na tym blogu. Mam nadzieję, że jeśli się da (yhy, nie da się już lepiej) stylizacje będą coraz lepsze.


      Weronika xx

      Usuń
  3. Nie poddawaj się, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tu wrócisz i życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń