20 lipca 2013

A Rose Is Still A Rose

Jestem tu tylko na chwilkę żeby dodać stylizację. Dzisiaj jadę podpisać umowę, dostałam pracę w H&M :) już nie mogę doczekać się tych zniżek <3 Nie mam zamiaru was opuszczać póki co praca tylko na pół etatu więc pół dnia zawsze będę dla was mieć :) Tak czy siak przechodzę do rzeczy.

Tak, wiem, że obiecałam że kapelusz zniknie z głowy mojej doll. I co z tego? Kocham go!







Kapelusz: B. Bizou 150 sd baazar ♥♥♥
Blezer: Pretty n' Love 10 sd baazar
Bluzka: No Name 22 sd baazar
Spodnie: G. Valli Tribute 24 sd
Buty: Velvet Orchid 53 sc ♥ 
Kopertówka: It Girls baazar
Pasek: Fallen Angel 20 sc baazar




















xoxo, Alfie

3 komentarze:

  1. Praca w H&M ! :D Ale Ci fajnie, też szukałam w te wakacje i niestety nie wyszło. Co do kapelusza to nie widzę potrzeby ściągania go :D Do każdej stylizacji wygląda super!

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, moim zdaniem kapelusz to jest dodatek do wszystkiego ! :D
    Stylizacja śliczna, kocham te spodnie :))
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za mloda na prace ;(. Swietna stylka ! Mee sie podoba ♥

    OdpowiedzUsuń