14 lipca 2013

Fog


    Heeey. Jezu, te wakacje są świetne *,* Wam też tak szybko mijają? Przechodząc do spraw blogowych chciałam poinformować, że od 18.07 do prawdopodobnie 4.08 mnie nie bęzie, bikoz jadę do Niemiec (może  uda mi się coś opublikować, ale nic ie obiecuję :* ). Jeśli moja absencja się przedłuży poinformuję Was, ale oby nie ;3. 

    Co do stylizacji to według mnie nie jest to mistrzostwo, ale ujdzie. Pewnie części z Was nie będzie pasował wianek, ale bez niego byłoby ty pusto...

wianek - Prett'n love♥
okulary - Beastly♥
bluzka - Evil Panda
shorty - HB Shop
rajstopy - BASIC
buty - Fallen Angel♥
tatuaże - Evil Panda♥
bransoletka - Wild Candy

Oky, macie jeszcze mjuzik - Rebizandt - Wstaje na 3 - *,*

I mały MK ode mnie - Czy podoba Ci się piosenka z linku? Uzasadnij. 
Konkurs tylko dla publicznych obserwatorów bloga. Nagroda - 100 sm. Wyniki podam, gdy zgłosi się min.3 obserwatorów. Inaczej nie ma to sensu, przykro mi...


EDIT: Bardzo przepraszam, to nie miał być FOG! Ja nie mam pojęcia jak to się stało, musiałam się pomylić:O Wstawiłam już poprawną piosenkę, jeszcze raz przepraszam :C  klusia03/Ewa w ramach przeprosin dostajesz ode mnie 50sm. Jeszcze raz przepraszam, to się już nie powtórzy :O


Yo!
Allie

4 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja, ale brakuje jakiejś torebki, poza tym cu-do-wna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt mi się podoba :( Może dlatego ,że nie lubie tych spodenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się . Za dużo tego . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah jestem tą osobą, która narzeka na wianki! :d Ogólnie dół stylizacji jak najbardziej na tak a góra jakaś taka nudna.

    A co do muzyki to ciężko określić ponieważ nie słucham takiego rodzaju ale jak w którejś wolniejszej słyszę dźwięk pianina to zwykle jest ładny. Wstęp fajny, pasowałby do jakiejś piosenki.
    klusia03

    OdpowiedzUsuń