07 lipca 2013

Laato *.*


Hej, i jak mijają wam wakacje? Mi, jak na razie okej, stwierdziłam że tym razem, spędzę te 2 miesiące na sportowo - fitness 3x w tyg, po każdych zajęciach 30min basen, jak najczęściej basen nawet nie po zajęciach, rower, i jabadu, mam niezły refleks jeśli chodzi o kształtowanie sylwetki, spoko :D Trochę jestem wkurzona jeś.i chodzi o sprawy "muzyczne". Mianowice nie idę na koncert Riri. Ale chodzi też o to że.. nie zauważyliście nagłego natłoku jej fanów? No tak, koncert to każdy ją lubi..Coś jak jakiś czas temu BMTH czy Bieber, sezonowcy nie ma co. Najgorsze że tacy uważają się za jej największych fanów ;-; No i jeszcze Kwiatek. Och tak, moje Dawidowe słoneczko *.* Od czasu jego koncerty w Złotych wszyscy go tak kochają i wgl, na fejsie każdy udostępnia itp. Jestem jego fanką od jakieś roku, czyli okołu pół roku po tym jak "zaistniał". I co? I teraz jakieś idiotki uważają się za lepszą fankę ode mnie, normalnie foch forever. SIĘ ROZPISAŁAM, OKEJ.


Koszula - Rio
Spodnie - Bonjour Bisou
Buty - StarDesign
Kopertówka - Archive
Bransoletka  - LE
Okulary - Rivera

7 komentarzy: