16 lipca 2013

Marching Band

Przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale rodzice koleżanki wyjechali na wakacje i całe dnie (noce też) spędzam u niej w domu a coś nie mogę się połączyć z jej wifi :(

Tak czy siak, stylizacja baardzo z przypadku. Po prostu bardzo chciałam użyć tych spodni bo już od dłuższego czasu leżą w mojej szafie a kupiłam je bo wydawało mi się, że będą świetne do wszystkiego. Nie są. Najwyraźniej złoto wygląda przyjemnie głównie z czernią :) I pewnie powiecie, że ten kapelusz przykleił się do mojej głowy ale... matko. Tak go uwielbiam że teraz chcę tworzyć stylizacje tylko pod niego :). Obiecuję jednak, że następna stylizacja będzie bez kapelusza.








Kapelusz: B. Bizou 150 sd baazar ♥♥♥
Kamizelka: Voile 30 sd baazar
Bluzka z baskinką: Basics 47 sc
Spodnie: RIO 21 sd baazar
Torebka: Miss Sixty 15 sd
Buty: Killah 14 sd


xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ! Spodnie omomo ♥ . mam kamizelkę i bluzkę. Ojoj drogo kupiłaś kamizelkę . To byla darmowka ale chyba warto ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja ;) Dałaś mi cudowny pomysł na tą kamizelke ,pare lat leży u mnie nie używana naprawde bardzo dzięki;)Bardzo fajnie wyglądają te spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tej stylizacji <3 genialne połączenie kamizelki z bluzką *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, ze to jest super stylizacja :3 i najbardziej podoba mi się połączenie bluzki z baskinką z kamizelką ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ta kamizelka leży i co jakiś czas próbuje z nią zrobić stylizacje ale z niczym nie chciała się ładnie połączyć. Ty dopasowałaś ją świetnie! :) I złote spodnie <3

    klusia03

    OdpowiedzUsuń