07 lipca 2013

Heey *,*

Pewnie część z Was mnie kojarzy z komentarzy, a część może nie więc ehm... Jestem Alicja i mam przyjemność ponownie zacząć tutaj pisać :D  Na stardollu istnieję pod nickiem alicja-fanka. Nie chcę się tutaj rozpisywać, ale jeżeli macie ochotę dowiedzieć się czegoś więcej o mojej osobie to w prezentacji i albumie opisałam siebie na tyle szczegółowo ,że raczej każdego to usatysfakcjonuje ^^ A więc przejdźmy do stylizacji :P

blazer - WOTW
marynarka - It Girls
top - BASICS
spódnica - BASICS
pasek - Prett'n Love
buty - BASICS, Film Theory
bransoletka - none
wianek - Prett'n love
kawa - Suite Shop 




Allie


4 komentarze:

  1. uuu Witam Alicję :D
    i gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda tylko według mnie przydałby się jakiś dodatek w postaci rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje jakiegoś akcentu na środku, jest zbyt biało XD ale poza tym ślicznie ;*

    OdpowiedzUsuń