15 lipca 2013

Let it be



Gez, jeszcze raz chciałam przeprosić za zamieszanie z poprzednim postem (Fog) >_<. To się już nie powtórzy. U mnie się zrobiło chłodniej, a miałam iść nad jezioro -.- Sumutam.

Co do stylizacji, to ona jest... specyficzna. Bardzo chciałam użyć tego kombinezonu, ale nie umiałam go z nieczym innym połączyć :c.  Dlatego jest jak jest, nie jestem zadowolona. A misiu jest, bo go kocham ;3

lennonki - Beastly
kombinezon - LIUJO
torebka - WOTW
bransoletka - Honey Maid
bluzka - Fallen Angel *pod kombinezonem, widaćtylko górę*
tatuaże - Evil Panda
misiu - Suite Shop
buty - Gift-o-meter

Jezu, ludzie, teraz zauważyłam jeki jest genialny dół z butami:


I mjuzik, moja wielka miłość wykonana przez Fab Four - The Beatles - Let it be - KOCHAM, WIELBIĘ ITD.

Allie

8 komentarzy:

  1. LET IT BE chciałam sobie na ścianie napisać :D
    tam gdzie są twórcze zdjecia już teraz :3

    a stylizacja, podoba mi się :D i właśnie dół najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te buty z Gift-o-meter, też je już zdobyłam. Stylizacja ogólnie tez mi się podoba, świetny jest ten kombinezon :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te okulary są jeszcze dostępne w sprzedaży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była kolekcja do której wchodziło się przez link, także nw.

      Usuń
    2. nie ma już ;c

      Usuń
  4. Sliczna stylizacja . Kombinezon mam na innym koncie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dół jest naprawdę cudowny ! *o* Cała stylizacja jest trochę "pusta", czuję jakiś niedosyt ; D Poza tym kombinezony ciężko połączyć z czymś , po prostu z CZYMŚ ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest piękna,a zwłaszcza dół <3 Zgadzam się z poprzednim komentarzem ,że kombinezon jest trudno z czymś połączyć dlatego brawo ,że zrobiłaś z nim stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń