14 lipca 2013

Don Homer

Serdecznie wszystkich przepraszam, za taką długą przerwę. Najpierw ta pierwsza, potem chwilę później te druga, spowodowana awarią modemu, a kiedy już modem wymieniłam uznałam, że nie powinnam już pisać na kreszowe z uwagi na to, że tak długo mnie tu nie było. Dziewczyny stwierdziły jednak, że dadzą mi ostatnią szansę i oto jestem. 

Bez zbędnych ceregieli przejdę do stylizacji. Przez ostatni tydzień przebierałam doll kilka razy dziennie bo wydałam sporą sumkę w baazarze więc teraz odgrzeję te najlepsze kotlety specjalnie dla was :)









Kapelusz B. Bizou 150 sd baazar
Płaszcz Film Theory 5 sd baazar
Bluzka darmówka
Pasek G. Valli Couture Tribute 10 sd
Spodnie B. Bizou 138 sd baazar
Torebka Voile 4 sd 
Buty Velvet Orchid 53 sc





















Nazwa stylizacji Don Homer ponieważ bardzo kojarzy mi się z odcinkiem The Simpsons, kiedy Homer wyobrażał sobie, że jest pączkowym Donem :)








xoxo, Alfie

4 komentarze:

  1. Stylizacja trochę nie w moim stylu ,ale bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej stylizacji, jest idealna *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa idealna :D Uwielbiam stylizacje z kapeluszami <3

    klusia03

    OdpowiedzUsuń