01 lipca 2013

Roczek !


Dziś świętujemy uwaga.. 1 urodziny bloga *tamtaradam, petardy* !! Jestem dumna że KRESZOWE tyle przetrwało. :) Moje pierwsze stylizacje na tym blogu - porażka. Ale to właśnie przez bloga się zmieniłam, inaczej patrzyłam na wszystko. Zmieniałam się z kiczowatego emosia na normalną lalkę. Zakładając bloga nie spodziewałam się że tyle wytrwam, bo przyznam , że miałam wiele blogów. Pomogła mi zdecydowanie Natalia, która po prostu była w tym ze mną, i dawała mi kopa w tyłek. Podziękowania również należą się jednej z czytelniczek (ona sama na pewno wie że o niej mowa) która wiernie komentowała, przez długi czas, jako jedyna. Oczywiście dziękuje też naszym redaktorom, obecnym i tym którzy odeszli. Ciesze się że jesteście. Ale najbardziej dziękuję Wam - wszystkim czytelnikom kreszowe. To wy dajecie nam motywacje do pisania, bez was blog by nie przetrwał. Z okazji że to już rok, zapraszam was na zabawy które ukarzą się dziś o godzinie 19:00, oraz do wzięcia udziału w loterii (2 posty wyżej).





~ xoxo kochani, Yuki.x3


5 komentarzy:

  1. Gratuluję. To świetny blog, więc mam nadzieję, że przetrwa jeszcze kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiiiiiii! To już rok O.o Za szybko minęło *,* Ajebiście było oby tak dalej :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w następnym roku:) Oby był tak udany jak ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. BArdzo fajnie, że są takie blogi jeszcze, miło mi się czyta Wasze posty, fajna redakcja, jeszcze jeden roczek proszę ! :) STO LAT !

    OdpowiedzUsuń