26 lipca 2013


Hej, przeepraszam was ogromnie za niepodane wyniki urodzinowych zabaw ;c Niestety mam strasznie mało czasu, zabiegana jestem dość, komisariat, sąd (nie , ja nic nie zrobiłam :D, pichcenie na rodzinny obiadek, pakowanie (oj tak, z tym sie najwięcej zeszło) i jeszcze mały wyjeździk do babci. Już jutro wyjeżdżam, także do 4 sierpnia mnie nie będzie, aloha mazury ! Nie mam czasu nawet teraz niczego przejrzeć (zgłoszeń, prac). Wyniki urodzinowych zabaw, loteri, konkursu na komentatora podam 5 sierpnia, a w ramach przeprosin dodaję jeszcze do loteria 50sd, a wy możecie się do 4 zgłaszać. Konto na stardoll oddaję pod opiekę mojej koleżance, możecie śmiało pisać, będę miała z nią kontakt telefoniczny i wszystko będzie mi na bieżąco przekazywała. Umówiłam się z nią też że napisze tu 2 posty, jeden to dokończenie tego co ja kiedyś napisałam - drugi to jej własna stylizacja., mam nadzieje że miło ją przyjmiecie ;>

~ Yuki.x3

6 komentarzy:

  1. I pojawiła się moja odpowiedź. Właśnie od kilku dni zastanawiam się gdzie podziała się główna redaktorka :) Myślę, że wszyscy zrozumieją to, że jest okres wakacyjny i przeczekają do 5 sierpnia :D Miłego odpoczywania !

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko zleci czas bez Ciebie :) Czekam na obie stylizacje i nie ukrywam jestem ciekawa wymysłu Twojej koleżanki :D
    Miłych wakacji, fajnej zabawy, słoneczka na niebie i wszystkiego dobrego :)
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji . hehhe czekam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy. Czekam na posty i się zgłaszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również przepraszam za zastój, byłam przez dwa tygodnie u koleżanki i niestety nie mogłam się połączyć z jej internetem (mój komputer odmawia mi posłuszeństwa) a jako że ciągle opalamy się w ogródku i sprzątamy po efektach dość dziwnych imprez nie mam czasu żeby siedzieć na komputerze jej brata. Do domu wracam już dzisiaj więc jutro zapewne pojawi się post.

    xoxo, Alfie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, bo 5 sierpnia wyjeżdżam i jeżeli zdarzyłoby się, że wygram coś w loterii to będzie możliwy odbiór tego po tygodniu ? :( Bo taki termin mi właśnie wypadł

    klusia03

    OdpowiedzUsuń