23 lipca 2013

JASHNIEJ


   Hahaha. Alicja zaplanowała posta. Czyli, że mnie nie ma, a Wy sobie czytacie. Mrrr, Alice lubi ;3 Fajnie, fajnie popisałam sobie bzdury, czas na stylizację.

   Boshe, nje wierzę, że zapomniałam o tej boskiej sukience *O* Nie mogłam się zdecydować, która wersja lepsza, bo bez futerka jakoś pustawo, ale ono zasłania piękną górę sukienki ;-;

sukienka - darmówka*Mvahahahha*
torebka - LIUJO
rajstopy - BASICS
buty - Upadły Anioł
bransoleka - Wild Candy

I muzyczka, na zaciesz - Zalef - Jaśniej - Płyta tego pana wyjdzie w październiku tego roku, nie mogę się doczekać. A jak się komuś spodobało to jeszcze Folyn z tej samej płyty, tym razem na żywca ^^

Iiiii znowu konkurs, do wygrania 100 sm. Udział mogą wziąć tylko publiczni obserwatorzy bloga, a trzeba (znowu) wyrazić swoją opinię na temat songów podanych wyżej. Gdy będą min. 3 odpowiedzi, podam wyniki. Przewidywane wyróżnienia.
Allie

4 komentarze:

  1. Też mam tą sukienkę! :D Leży sobie w szafie nie użyta chyba ani raz :D Zdecydowanie lepsza stylizacja z nakryciem, mniej pusta.

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja bez kamizelki- zdecydowanie lepsza ! :) Podoba mi się, bardzo :D
    emma23bob

    OdpowiedzUsuń