28 lipca 2013

Youth


    Siemanooo! Post znów zaplanowany, ja dalej jestem na wakacjach :D Przepraszam za mala "rozbieżność" postów, ale i tak nie sądzę, abyście się spodziewali większej ilości. GOD, co ja pierniczę, Was to i tak nie interesuje O.o. Do stylizacji, żebym się nie rozpisywała więcej.

    A więc. Jestem z niej megastrasznie zadowolona! Jedynym akcentem są neonowe spodnie, reszta w bieli i szarościach ^^. Twarz również spokojniejsza, bez mocnych kolorów. Mi się podoba, a Wam? *Sorry, za powtarzalność elementów, tj. bransoletki*

bluzki - DECADES, B.Bizou
spodnie - BASICS
torebka - It Girls
okulary - Beastly
bransoletka - Wild Candy
buty - Kohl's [*]


Dodam piosenkę, chociaż pewnie nikt tego nie słucha^^ - Lilly Hate Roses - Youth - Boszka, ale Natalia nie lubi >_< 

Dzisiaj bez konkursu, może jak wrócę. 
Allie

2 komentarze: