10 sierpnia 2013

;-;

Może łaskawie ktoś by odpowiedział na pytania zadane pod moim poprzednim postem? Było by miło ;-; Bo mam wrażenie, że piszę sama dla siebie.

Stylizacje jak najbardziej w moim stylu, bluzka to geniusz, resztę mieliście okazje zobaczyć w moich poprzednich stylizacjach, podsumowując są to moje ulubione elementy garderoby... Enjoy!.

opaska - Special Offer
naszyjnik, buty - Fallen Angel
tatuaże, podwójna bransoletka - Evil Panda
spódnica - BASICS
bransoletka poj. - Wild Candy
torebka - LIUJO

Al.♥





8 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, ale nie mój styl :/

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, coś mi tu nie pasuję, i coś mnie gryzie. Raczej mi się nie podoba.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Może łaskawie ktoś by odpowiedział na pytania zadane pod moim poprzednim postem? Było by miło ;-; Bo mam wrażenie, że piszę sama dla siebie." No to jest chyba jakaś kpina ! Skoro nikt nie komentuje to postaraj się upopularnić blog, a nie miej pretensje do obserwatorów czemu nie komentują. Nie spodobał im się post, nie komentują. Proste. Ciesz się, że w ogóle masz jakieś komentarze -,-..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że jeżeli już ktoś komentuje, to niech wyrazi swoją opinię. NIC WIĘCEJ. A tak poza tym to co możesz wiedzieć, skoro nie komentujesz? Skąd wiesz jakie są moje stosunki z obserwatorami? Nie wiesz, nie komentuj . Proste.

      Usuń
    2. Ej, Emi, coś nie pasuje - to sio. Nie potrzebni nam tutaj forumowi napinacze.

      Usuń
    3. Poza tym, większość ciut bardziej dojrzałych ludzi jak im się coś nie podoba, to to mówią, a nie siedzą cicho nie dając drugiej osobie żadnej opinii o jej pracy. Nawet jak Wam się coś nie podoba albo w ogóle tym rzygacie, to chciałybyśmy o tym wiedzieć.

      Usuń
  4. Ładnie, choć tych butów mam troszkę dość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm .. Nie za fajna . Niby wszytsko ok ale uty za ciężki i te tatuaże .. Nie moj styl ;).

    OdpowiedzUsuń