03 sierpnia 2013

Nancy Spungen

Nowa kolekcja B.Bizou kojarzy mi się z latami '70. Kiedy ubrałam na doll te poszczępione dżinsowe ubrania nie miałam wątpliwości, że muszę zmienić na chwilkę kolor włosów na blond ponieważ nie mogłam przestać myśleć o Nancy - kochance Sida Viciousa z Sex Pistols.

UWAGA!
Przypominam, że jeśli chcecie, żebym zorganizowała jakiś konkurs zgłaszajcie się pod TYM POSTEM. Macie czas do niedzieli do godziny 12. Przypominam, że brakuje trzech zainteresowanych :(








Okulary: B.Bizou 300 sc baazar
Kurtka: B.Bizou 14 sd
T-shirt: Evil Panda 50 sc
Spodenki: B.Bizou 11 sd
Torba: No Name 50 sc baazar
Buty: Fallen Angel 30 sc baazar
Bransoletka: LE 32 sd


















xoxo, Alfie

3 komentarze:

  1. Ja już się zglosilam xD. Piękna stylziacja. JEANS ; *.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka stylowa :D Dżins zawsze w modzie! :D Podoba mi się

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa kolekcja Bizou, a ja nie mam hajsu, jak tu żyć?

    OdpowiedzUsuń