05 sierpnia 2013

Dougong

Dzisiaj pierwszy dzień pracy, pewnie teraz uczę się przyjmować dostawę i ogarniać cały ten zamęt nad którym inni nie chcą zapanować bo mają od tego mnie. Lubię pracować, jednak istnieje pewien problem, w tym tygodniu mam zmiany na 6:45. Odkąd nie pracuję w biurze, mój organizm nie rozpoznaje dźwięku budzika i kiedy ten drze się na pół bloku mój mózg zwyczajnie go nie słyszy. Boję się, że pierwszego dnia się spóźnię. Pewnie wywalą mnie wtedy na zbity pysk :( 

Co do konkursu: zdecydowałam, że pomimo tylko 4 pozytywnych opinii i tak go zrobię, pewnie dziś wieczorem pojawi się post. Jeszcze nie wiem jaka będzie tematyka ale zasada będzie jedna, jeśli zgłosi się mniej niż 6 osób konkurs zostanie unieważniony. 









Bluzka: PPQ 14 sd baazar
Sukienka/Spódnica: Fallen Angel 9 sd baazar
Pasek: Pretty n' Love 46 sc baazar
Torebka: Evil Panda 6 sd baazar




















xoxo, Alfie

1 komentarz:

  1. Fajnie, że zrobisz konkurs . Raczej się zgłoszę. Sliczna stylizacja ; *

    OdpowiedzUsuń