10 sierpnia 2013

Oh Magenta, You're So Fine

Wolny weekend, w końcu spędziłam cały dzień z moim ukochanym kuzynem. Pogadaliśmy sobie o wszystkim, wyjaśniliśmy sporo rzeczy potem około 2 w nocy zasnęliśmy. Już dawno nie było sposobności do takich rozmów bo on mieszka w Anglii od trzech lat i strasznie za nim tęsknię. 

Przypominam o konkursie który trwa na naszym blogu. Zadaniem jest stworzenie stylizacji z użyciem maksymalnie dwóch elementów z nowej kolekcji Frankie Morello Tribute. Brakuje nam dwóch zgłoszeń by oprócz pierwszego miejsca wyłonić również drugie miejsce. Zapraszam serdecznie do zgłaszania się pod postem TUTAJ [KLIK].








Kamizelka: Special Offer 0 sd
Top: Pretty n' Love 68 sc
Spódnica: Original Future 9 sd
Pasek: Wild Candy 50 sc
Torba: Hot Buys Summer Retro 10 sd
Zegarek: Hot Buys Summer Retro 5 sd
Buty: Hot Buys Summer Retro 9 sd



















xoxo, Alfie

6 komentarzy:

  1. Hmm, nie wiem co powiedzieć. Stylizacja pół na pół jak dla mnie.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest cudowna ! ♥ Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Jestem pod wielkim wrażeniem ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie adusiaczka... :)

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Alfie - jestem twoją fanką !
    Wszystkie stylizacje masz po prostu genialne.

    welma

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo niekonwencjonalna stylizacja, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku świetna ! Dziewczęca i urocza ♥ .

    OdpowiedzUsuń