13 sierpnia 2013

Boże, jestem Bogiem.

...Czyli piękny tekst Madzi, za którą będę cholernie tęsknić. Dodaję posta, zaklinając się, że dopiero teraz, gdyż mogłam to zrobić już 4 dni temu, a dziś znów wyjeżdżam. Ale nie myślcie sobie, ze ja się zabawiam na tych wakacjach, nie! Najpierw 3 tygodnie w szpitalu, a teraz jadę do Szkopów na obóz na który jechać nie chcę. Uprzedzając pytania, co mi się stało, że byłam w szpitalu, no to.. skolioza. Skrzywienie kręgosłupa. I jeszcze będę mieć gorset ortopedyczny, eh. Sory za rozgadanie się, a jak ktoś to przeczyta to zajebiście.

Stylizacja ciężka, bardzo ciężka. ZA ciężka, i taka miała być. I większości z Was się pewnie nie spodoba, cóż. Eksperyment. Proszę o skomentowanie, chcę żeby jak najwięcej osób ją oceniło.

sweter, kurtka Archive (niedostępne w Starplazie)
spódnica (czyli sukienka) Decades
skarpetki Bizou
bransoletki, buty, obroża Fallen Angel


Bastille - Things We Lost In The Fire
Ta piosenka jest perfekcyjna. Kocham wokal tego gościa, jak on wymawia słowa, jak zaciąga końcówki, to jest idealne.


6 komentarzy:

  1. Faktycznie, dla mnie trochę za ciężka stylizacja. Zresztą chyba po prostu ja się tak nie ubieram. Ale ta piosenka jest świetna :D

    welma

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, ja przeczytałam. Dzwoniiiiiiiłaś do mnie, tak bardzo Cię kocham i się cieszę, że już wyszłaś. ♥





    Nelcia. ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NEEEEEEEEEEEELCIU BOŻE KOCHAM CIĘ T^T Dziękuję ♥

      Usuń
  3. Za kurtką nie przepadam, ale reszta jak najbardziej na tak. Świetny pomysł z tą bransoletką na nogę c:

    OdpowiedzUsuń
  4. No chyba nei ejstes xD. Nie przypadla mmi do gustu stylizacja .;((

    OdpowiedzUsuń