02 sierpnia 2013

Ruffles

Troszkę nie mój styl jednak stwierdziłam, że dodam bo namęczyłam się nad pozą doll. Tematyka dobrana do konkursu na blogu caramel-stardoll. Jeśli chcecie jakiś konkurs to proszę informować mnie pod tym postem, coś wymyślimy w przypadku gdy zbierze się min. 6 chętnych.








Sukienka: Voile 22 sd baazar
Torebka: Archive 90 sd baazar
Dodatkowa falbana - pasek: WOTW 6 sd baazar
Pończochy: Gaultier Tribute 27 sd baazar
Buty: Fallen Angel 289 sc przywrócone do plazy





















xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. myślę, że konkurs to dobry pomysł :)

    welma

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysl z konkursem . Piękna stylzacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja piekna...
    Zapraszam na mojego bloga http://myistardoll-metamorfozy.blogspot.com/
    Bardzo mi pomożecie jeśli dodacie się do obserwatorów i po komentujecie posty.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakiś konkurs też chętna :D A stylizacja nawet jak nie w Twoim stylu to dobra :)

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  5. Na konkurs zawsze chętna ;)

    OdpowiedzUsuń