01 sierpnia 2013

So Heavy

Post stworzony wczoraj ponieważ natchnęła mnie dziwna wena zwana porządkami w szafie. Me love it. Pewnie w tej chwili siedzę w H&M i uczę się jak obsługiwać was na sklepie i jak układać wam fatałaszki, tak żebyście chcieli je kupić i być może nawet mam jakiś kurs BHP. Funk it! Nic nie powstrzyma mnie przed dodaniem posta haha! :P








Sukienka: Chanel Tribute 40 sd
Bluza: Bizou 62 sd baazar
Kopertówka: It Girls 294 sc baazar
Buty 1: Fallen Angel 289 sc baazar
Buty 2: ELLE 31 sd baazar


PS. Doszły mnie słuchy, że platformy Fallen Angel i Kopertówka magicznym sposobem znowu są w plazie. Jeśli ktoś ich jeszcze nie ma, a namiętnie poszukuje zapraszam do Star Plazy :) Znajdziecie tam o wiele więcej rzeczy, które już od dawna znajdują się w baazarze!














xoxo, Alfie

 

9 komentarzy:

  1. Możesz mi powiedzieć jakie to oczy ( które i na której stronie) bo ich nie widzę :CC
    zbietka
    ps. stylizacja super ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylziacja . Kupilam platformy, są juz od tygodnia gdzies . Ciesze sie ale juz nei sa cenne , ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyznaję prostą teorię, nie cenna a wygląd się liczy. Platfy są casualowe, pasują prawie do wszystkiego i łatwo łączy się je z innymi butami. To sprawia, że warto je w szafie mieć :)

      Usuń
  3. Kolejna świetna stylizacja :d Bardzo mi się podoba to połączenie

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o pomoc..!! Jak zrobić screena z prostymi nogami..? Jak zrobić takiego screena..?! Pomóż..!!
    Zapraszam na mojego nowego bloga. http://myistardoll-metamorfozy.blogspot.com/
    Jest mi potrzebna wasza pomoc <3
    Komentujcie, obserwujcie......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się zrobić screena z prostymi nogami, to jest efekt obróbki graficznej.

      Usuń
  5. Zachwyciłam się tą stylizacją.
    Zresztą wszystkie masz świetne :))

    welma

    OdpowiedzUsuń