14 sierpnia 2013

Wyniki Konkursu Frankie Morello

Hej, przepraszam, że piszę dopiero teraz. Z pracy wróciłam dopiero po 23, bo jeszcze na zakupy do Tesco musiałam skoczyć. Lodówka świeciła pustkami a to jedyny wolny moment w tym tygodniu był. 

Niezmiernie cieszę się, że zgłosiło się aż 10 osób. Chwilkę obawiałam się nawet, że konkurs będzie musiał zostać unieważniony, a tu proszę. Przeszliście moje najśmielsze oczekiwania :) Przejdę do wyników.

Miejsce 3 10 sd: kejt05
uroczy styl szkolnego żółtodzioba :)
Miejsce 2 10 sd: adusiaczek3
nie mogę oprzeć się połączeniu z tą marynarką
Miejsce 1 20 sd: Heneda
to jest to czego szukałam w najnowszej kolekcji Frankie Morello

Po nagrody zgłaszajcie się w mojej księdze gości, lub po prostu wystawcie coś w swoim baazarze i zarezerwujcie dla mnie. Pozostałym serdecznie dziękuję i zapraszam do komentowania, jeśli frekwencja komentarzy troszkę się zwiększy zorganizuję kolejny konkurs, tym razem z większą pulą nagród :) 

xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. Dzięki za miłe słowa i tak duże wyróżnienie mojej stylizacji. Po nagrodę zgłoszę się za kilka godzin, bo obecnie piszę z telefonu. Gratuluję innym zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Super prace <3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku! Dziękuję, że moja praca została doceniona! Gratluję innym! ;)

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim c::
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń