17 sierpnia 2013

No Air

Od kilku dni nie potrafię się skupić żeby sklecić cokolwiek wartego wrzucenia na bloga. Żadna stylka, która powstała w ostatnich kilku dniach nie jest warta waszej uwagi więc nic nie dodawałam. Zauważyłam jednak, że powstaje mały zastój na blogu więc postanowiłam dodać stylizację, stworzoną na potrzeby konkursu. Szczerze mówiąc już nie pamiętam jakiego :) 

Nie pamiętam niestety z jakich sklepów są te ubrania, wiem na pewno, że spodenki są z ELLE. 

































xoxo, Alfie

PS. Jeśli ktoś ma info, gdzie mogę kupić tą torebkę proszę o pomoc :)

4 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszła ta stylizacja <33. Na prawdę BOSKO ♥ !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A czy to nie przypadkiem Tribute, ta torebka?

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylka, już ją widziałem na styllash :)

    To nie Givenchy, a Chanel. Torebkę znajdziesz do 70 sd w bazarku w zakładce torebek. Ja znalazłem za taką cenę kilka miesięcy temu, a kilka kliknięć później nawet za 35... Jak Ci się poszczęści to szybko ją znajdziesz, bo często pojawia się w bazarku (przynajmniej te 3-4 miesiące temu, ale niewiele się chyba zmieniło od tego czasu ;))

    OdpowiedzUsuń