30 grudnia 2012

2 stylizacje +Przepraszam, że obrazek taki ogromny ;/

Hej :) Dzisiaj przygotowałam dla was dwie stylizacje. Pierwsza jest elegancka, użyłam tam genialnego żakietu z motywem galaxy :) Dopiero teraz zauważyłam, że wystaje tam biały elementy koszulki, ale to nic ;> W drugiej nakryłam futerkiem jeasnową kurtkę oraz piaskowe legginsy, żeby nie było nudno. Druga wersja- nakryty sweter futerkiem :)


I
Beret- Darmówka
Naszyjnik- Fallen Angel
Żakiet- Stardesign by Trofesta
Bluzka- Basics
Zegarek- Holiday Calendar
Torebka- Decades
Spodnie- Rio (nie jestem pewna)
Buty-Fallen Angel

II i III
Kapelusz- Bonjour Bizou
Kurtka- Pretty N' Love
Futerko- Archive
Paski- Volie i Bonjour Bizou
Legginsy- Basics
Torba- Mr.
Buty- Bonjour Bizou i Basics

w III dodałam sweter- darmówka

Przepraszam za ogromny obrazek, który wchodzi na bloga :C

2 komentarze:

  1. To tak-
    I:Cudowna,niesamowita,boska,nieziemska etc. Zakochałam się.
    II-Ta też mi się podoba*_*
    III-Wolę wersję II,ale ta też niczegosobie:)

    Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest wspaniała, nic dodać nic ująć poprostu ideał ;p
    Co do drugiej stylizacji nie podoba mi się przez tą okropną kamizelkę, którą wszyscy kochają -.- Trzecia ma tą samą wadę co druga.

    OdpowiedzUsuń