30 grudnia 2012


Na początku powiem że post nie będzie polany czekoladą, a w sednie żadnej wisienki nie będzie. Wyniki konkursów na stylizacje danych kolorów czas ogłosić. Zapewne teraz po przeczytaniu go będziecie gadać ''Ale księżniczka, sama nic nie umie'' , ''Ona jest nienormalna'' , ''Tylko krytykować potrafi'' , ''Nie będzie mnie nikt obrażał, nie wchodze tu''. Cóż, chyba znacie mnie na tyle aby wiedzieć że jestem sczera. A więc wasze oufity były żałosne. Przepraszam, ale nie mam innego słowa aby określić. Niektórzy nie zrozumieli co oznacza 'dominować'. Nie moi drodzy, to nie znaczy nawpierdalać ciuchów tego samego koloru, od stóp do głów, by się zlewało.  Burgund to nie czerwony , tak? Coś w deseń czerwonego wina.  Powiem wam jednak że wam swoją faworytkę stylizacji, która niestety popełniła naprawdę drobniuśkie błędy. Jako że jedyna pokazała coś co jest warte spojrzenia na to wygrywa konkursy TYLKO ONA. Otrzymuje 50sd (burgund - 25sd, morski - 25sd). Chciałam tylko powiedzieć że następnym razem gdy prace będą miały ten poziom, konkurs zostanie odwołany.

Oto zwyciężczyni :


Na zgłoszenie po nagrode masz 24h, tak samo jak w poprzednim przypadku najprawdopodobniej nie wejdę już na stardoll w tym roku, więcmożliwe że trochę poczekasz na nagrode, PRZEPRASZAM.

1 komentarz: