01 grudnia 2012

KURDE KURDE CIESZEM SIEM XD




To co, jedziemy? C:  Od początków bloga tego, do dziś :3
O JEZU, ODNALAZŁAM STARY BLOG KOLEŻANKI, to jedziemy jeszcze wcześniej XD
Uwaga, bo będzie długo :3


 
Jezu, tak strasznie mi się ta stylizacja podobała *-*
 
Jakie brzydkie xD
 
JAKI BAWÓŁ XDDDDD
 
Nie śmiać się xD

 
Omajgasz, byłam taka śliczna, tylko te buty, kurdełę :3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tu już KRESZOWE :3

 
Ah, ta moja faja, wiecznie wtedy paliłam xD
 
Ryj jak baba z osiedlowego XD
 
Do dziś mi się cholernie podoba *.*
 
Średnie takie :c
 
Nawet mi się podoba, ta kurtka, ah *-*
 
To było takie mega, wszystkim się podobało *-*
 
Piękna stylizacja, nie? I tytuł pisany cyrylicą :3
 SKRILLEX, LOL XD
 
To było takie sliczne *-*
 
Biała twarz! xD
 
A to to jest genialne i jestem z siebie dumna :>
 Dziwne takie, ale ludziom się podobało :3
 
A to jest genialne <3
 
Sorcia, nie mam wersji "niezmienionej :/
 
Do tego też nie mam :/ A stylizacja jak mi się nie podobała, tak nie podoba.To było takie "na siłę".
 
Moja pierwsza stylizacja z tymi spodniami, cudowna, nie? c:
Powoli zbliżamy się do końca :3
 
To było takie dziwne, że aż ładne :>
 
To jest takie piękne, jestem pewna, ze kiedyś wrócę do tej stylizacji.
 
Byłam pod wpływem świetnej piosenki *-*
 
Jedna z moich najbardziej psychopatycznych stylizacji, Regino, z dedykacją dla Ciebie :3
 
I to. Ta piękna, chyba moja najlepsza stylizacja. I te krzywe nogi, kurde <3

 
Też pod wpływem pięknej piosenki. Stylizacja całkowicie nią inspirowana, i strasznie mi się podoba.
Prawie koniec, prawie koniec :3
 

 

 
Te trzy stylizacje, piękne.
 

 

 


 

I, uwaga, uwaga!

`
Stylizacja może i nie najpiękniejsza, ale zawsze :D
Nie miałam zbytnio weny, cholernie się starałam.
Odpuśćcie mi psanie ciuchów i sklepów, okej? 

A urodzinki minęły mi genialnie. Dziś był mecz na którym podawałam piłki, a widziałam, że moja p[rzyjaciółka knuła coś od wtorku, tak więc doczekałam się. Złozenia mi życzeń przez komentatora i jednocześnie ich i mojego trenera, pana Leszka przy wszystkich, do mikrofonu oraz dostałam kibicowski szalik od samej kapitanki.
ZASZCZYT KURDE C:

Do zobaczyska, Nati się kłania.

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :p Dzięki za dedykację :) Uwaga będę komentować wszystkie sylizacje, powodzenia w czytaniu xD

    1. Sama stylizacja nie jest zła, tylko trochę ten płaszcz (czy co to tam jest) tu nie pasuje, lepszy byłby jednolity czarny. Makijaż doll też tu nie pasuje ale do innej stylizacji byłby świetny i te oczy *.*

    2. Całkowita patola xD Chyba nic do siebie nie pasuje xD

    3. Twarz doll mnie zabiła, szczególnie oczy (a to przez to, że mam kolegę któremu ciągle wbijam, że ma szpary zamiast oczu xD twoja doll też ma podobne) Stylizacja niezbyt wybitna ale lepsza od tej wyżej tylko te buty ;p

    4. Ta stylizacja jest bardzo fajna, przyczepię się do butów i spodni, dałabym trochę dłuższe ale reszta jest świetna :)

    5. Kolejna świetna stylizacja, nie dziwię się, że ci się podobała. Jedyne co mnie trochę zniechęca to ten miś...

    6. Zgadzam się brzydkie. Kolejna stylizacja w której nie wszystko do siebie pasuje.

    7. Zastanawiam się gdzie widzisz bawoła xD ? No ale ogólnie stylizacja bardzo fajna, znowu miś ;p widzę, że go darzyłaś/darzysz sympatią.

    8. Stylizacja ma w sobie coś ciekawego, gdybyś dała jakąś inną koszulkę i buty (OMG skąd ty wytrzasnęłaś takie paskudztwo xD)i byłaby zajefajna :)

    9. Hym... w tej stylizacji coś mi nie pasuje tylko nie do końca wiem co. Zmieniłabym na pewno bolerko/kurtkę/płaszcz czy co to tam jest ;p

    10. Ta stylizacja jest zajefajna, może jedyne co mi się nie podoba to to czerwone coś na brzuchu :) Dziwnie zakładasz/zakładałaś oxfordy (czy jakoś się to tam pisze) na platformy, myślę że lepiej byłoby gdyby oxfordy były zakryte platformami (mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi ;p)

    11. "Ryj jak baba z osiedlowego" zabiłaś mnie xD Wszytko oprócz kwiatków na głowie jest zajefajne :P

    12. Stylizacja fajna (uwielbiam połączenie tych butów) ale nie do końca przekonuje mnie ta marynarka, chyba przez nią jest zbyt kolorowo -.-

    13. Mi się bardzo podoba tylko zdjęłabym spódnice.

    14. Stylizacja fajna ale makijaż jest jakiś mało widoczny i doll wygląda jakoś niewyraźnie (musi wziąć rutinoscorbin xD jaka ja głupia to w ogóle nie jest śmieszne ale jakoś mi się tak skojarzyło i teraz się z tego leję xD)

    15. Nadal jest mega, psychopatyczne coś (zwierze czy co to tam jest, powtarzam się) na koszulce jest zarąbiste


    16. Piękna *.* nic dodać nic ująć (może jedynie coś bym zrobiła z włosami, może trochę przesunęła grzywkę w prawo)

    17. To mi się nie podoba... Jest dziwne.

    18. Weee psychodeliczne dziecko :) od razu skojarzyło mi się z grą Alice Madness Return (był tam taki rozdział w którym Alicja była w psychodelicznym domku dla lalek) nie wiem czy słyszałaś ale gra jest nieziemska, Alicja (z krainy czarów) ma schizofremię po tragicznej śmierci jej rodziny i chodzi do psychologa, który wprowadza ją w trans i ona przenosi się do krainy "koszmarów" w poszukiwaniu "wspomnień" (nie wiem jak to określić) i w tedy kierujemy Alicją, która wszytkich zabija nożem Buahahaha ta gra jest psychiczna dlatego ją uwielbiam, zobacz sobie warto ;) Rozpisałam się nie na temat, trudno ;p

    19. To mi się nie podoba, wygląda jak jakaś Ruska baba -.-

    20. Wszystko fajnie ale te buty są straszne.

    21. WTF? Trzy koszulki? Masz racje, dziwne ale nawet fajne :P

    22. Owszem genialne ale pozbyłabym się misia xD

    23. Jedyne co mi nie pasuje to buty, reszta jest świetna chociaż mało patologicznie.

    24. Nie wiem czemu ci się nie podoba, według mnie jest jedną z fajniejszych stylizacji :)

    TAK BEZ NUMERU - FUCK właśnie ogarnęłam, że czytałam opisy nie tak jak trzeba -.- myślałam, że opis jest do tej stylizacji na dole a one są do stylizacji na górze. No to zaczynamy komentowanie od początku mam czas chociaż już spędziłam na pisaniu ponad 30 minut

    OdpowiedzUsuń
  2. 4. (zaczynam od 4 bo pierwsze 3 były bez opisu) W sumie do tej pasuje mój wcześniejszy komentarz (przypomnę go) Ta stylizacja jest bardzo fajna, przyczepię się do butów i spodni, dałabym trochę dłuższe ale reszta jest świetna :)

    5.Teraz już nie pasuje. Czemu uważasz, że jest brzydka? Mi się tam podoba.

    6. Teraz już wiem czemu bawół xD

    7. Czemu ktoś miał się śmiać? Stylizacja bardzo fajna :p

    8. Tu w sumie poprzedni komentarz też pasuje.

    9. tu też nic nie zmieniam

    10. No teraz już też ten opis z babą z osiedlowego też mi bardziej pasuje. Ale stylizacja jest fajna ;p

    11. Ta stylizacja jest nie ziemska zakochałam się *.* nie wiem czy to wcześniej pisałam, nie chce mii się sprawdzać. Nie dziwie się, że ci się podoba.

    12. Pasuje poprzedni komentarz

    13. Też pasuje poprzedni ale dodam jeszcze, że mi też bardzo podoba się ta kurtka ;p

    14. Psuje poprzedni

    15. W sumie to też pasuje, szkoda że nie dałaś tego tytułu napisanego cyrilicą ;p

    16. A to ma być ten cały SKRILLEX teraz mi lepiej pasuje ;p Komentarz taki sam jak poprzednio

    17. Pasuje wcześniejszy komentarz

    18. Też poprzedni pasuje

    19. To samo co wcześniej

    20. Masz rację dziwne + poprzedni komentarz

    21. Uważam, że dziwnie to wygląda ale trzy koszulki są mega,

    22. Przerobiona wersja nie przeszkadza ;p Miś i buty mi tu nie pasują, reszta świetna :)

    23. Pasuje poprzednia wersja komentarza.

    24. Przecudowna *.* kolejna w której się zakochałam :)



    No i teraz mi się już wszystko zgadza xD



    25. Ładna ale wywaliłabym szalik ;p

    26. Bardzo piękne i psychopatyczne gdyby był przycisk "Lubię To" nacisnęłabym go xD

    27. Fajne, fajne ale nogi trochę bardzo (xD moja logika) dzikie.

    28. Dedykacja dla mnie, aż się wzruszyłam ;p Nie wiem czy tak bardzo psychopatyczna ale jednak dzika i fajna ;p Szczególnie makijaż świetny (ta rozmazana szminka i ogólnie makijaż cały ;p)

    29. Uwielbiam te spodnie :) Bardzo fajnie ci to wyszło, ta czapka wygląda tu trochę jak piracka xD

    30. Joker ♥ To chyba wystarczy ;p

    31. Tekst Starej dobrej Comy, to chyba ta stylizacja, która przyciągnęła mnie na bloga :) Co tu dużo mówić, wspaniała (pomijając lewą nogę)

    32. Świetne, chyba nic innego się nie da powiedzieć.

    33. Stylizacja ma swój urok ale doll mi trochę przypomina bombowec -.-

    34. Wygląda jak dziecko, które uciekło z psychiatryka. I Like It ♥

    35. 36. 37. 38. Nie dawno je publikowałaś, pisałam co o nich myślę więc teraz sobie daruje xD

    39. Makijaż ♥ A stylizacja nawet fajna, chociaż kołnierzyk wygląda trochę dziwnie bo myślę, że powinien on być na bluzce a nie na gołej szyi ;p



    Dobrze, że nie pisałaś nazw ciuchów, sklepów itd. Fajnie, że miałaś udane urodziny ;)

    Mam nadzieję, że będzie ci się chciało to przeczytać i połapiesz się w mojej numeracji . Pisałam ten komentarz w Wordzie, żeby mi się przypadkiem nie skasował i wyszły mi ponad cztery strony xD To mój rekord, nigdy nie napisałam tak długiego komentarza (pisałam go półtorej godziny) ech jak sobie coś postanowię to muszę to zrobić (postanowiłam sobie, że skomentuje wszystkie stylizacje) no i jakoś mi to wyszło cudem ;p Podziwiam cie za to, że chciało ci się wgrywać i szukać tych wszystkich stylizacji ;p


    Ps. Sorki, że w dwóch komentarzach ale w jednym się nie zmieściłam -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regino, Boże, kocham Cię! Samo czytanie Twojego komentarza zajęło mi z prawie godzinę xD Dziękuję, ze chciało Ci się oglądać a jeszcze komentować każdą stylizację! Gratulacje.
      Dzięki wielkie :3

      Usuń
    2. NIe masz za co dziękować ;p W weekend w nocy zawsze mi sie nudzi i nir mogę spać, dzięki tobie miałam zajęcie :)

      Usuń
    3. Czyli tak jakby.. spędzam Ci sen z powiek? Zawsze chciałam, zeby ludzie nie mogli przeze mnie spać :3

      Usuń
  3. Nie będę się rozpisywać jak poprzedniczka. powiem tylko tyle, że najbardziej podobała mi się twoja stylizacja ta z początku czyli numer 4 w platynowych włosach. Stylizacja fantastyczna, a twarz to już przeszłaś samą siebie. Naprawdę boska!
    Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe rozpisując się.Pamiętam to wszystko i zachwyt się pojawił na mordce:DŻyczenia 2 razy już składałam,nie będę się powtarzać:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego życzę.<3

    Stylizacje genialne, a szczególnie te ostatnie. No cudaaa. I love it. :D

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham cię za te stylizACJE

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo stylizacje ale są cudowne ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń