31 grudnia 2012

Forgetting is just forgetting, except when it's not. Then they call it something else.

"Forgetting is just forgetting, except when it's not. Then they call it something else."
 Piękne, nie? Są to słowa Kapelusznika z Alice Madness Returns, którą przed chwilą przeszłam. Zakończenie powiem, bardzo fajne i nie jestem nim ani trochę rozczarowana (w końcu to nie Mass Effect 3)
Moja odpowiedź na pytanie brata "i jak, jakie zakończenie? możliwa kolejna część?" to nie. Ne sądzę zeby po 2 częściach dokładali trzecią, poza tym zakończenie chyba na to nie pozwala.Choć gdyby się uparli..
"(...)And our Wonderland, though damaged, is safe in memory... for now."
"For now", a więc...
Ale to byłoby głupie. Kolejna część moim zdaniem nie jest ani trochę potrzebna. Poza tym, pierwsza część oprata była na pierwszej książce, druga na drugiej. Ludzie którzy liczą na kolejną część bo tak im się spodobała druga powinni pomyśleć logicznie. Cóż, chyba że Dogson wstanie z grobu i napisze kolejną książkę o blondwłosej dziewczynce.
---
No i Sylwester jest. Powinnam się cieszyć? W ogóle, jak powinnam się zachowywać? Nigdy nie robię tego co ludzie. Nie płaczę na pogrzebach, nie śmieję się na komediach, nie piszczę na horrorach.
Zanudziłam Was, sorejszyn.
---
kurtka nelly.com
top Evil Panda
stanik Basics
szorty Pretty 'n Love
zakolanówki RIO
glanisze Fallen Angel

kocham takie kurtki *-* Jak byłam na stacji ostatnio, to widziałam takiego pięknego gościa, w tego typu kurtce. Oczywiście, glany też miał. I długie włosy, i kostkę, i gitarę. No, idealny był. 

I macie jeszcze 2 piosenki, bardzo dobrze na tę okazję. Mija kolejny rok. 
Starzejemy się.
Cholera.

3 komentarze:

  1. Stylizacja całkiem fajna tylko te spodnie, nie wiem czemu ale ich niecierpię -.- Zazdroszczę zobaczenia pięknego kolesia ;p Ja mam metaloradar w oczach nawet na najbardziej zatłoczonych ulicach wyczaję metali xD

    OdpowiedzUsuń
  2. N.,kotku jesteś sobą*_*Stylizacja,jak zawsze świetna.Ty widziasz fajnych chłopaków a ja latam po domu w różówych spotnach i próbuję znależć coś co do nich pasuje....Wrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe spodnie? Ale takie, jasne, pastelowe, czy takie mocno, ze aż oczy bolą? Do pastelowych pasuje wszystko, czarny szczególnie. Do neonówek... ciemny sweter. Może bordo, albo coś.

      Usuń