15 grudnia 2012

Be ready for a Doomsday.

A więc jestem, ja, Potwór. 
Potwór Was wita.
U Potwora nic ciekawego. Jego mama ma jutro urodziny, a więc dzisiaj zapierniczał z tortem. 
Potwór ma nadzieję, że spodoba Wam się jego stylizacja.
---
Dawno nie było, a więc, Vintage!
Prezent dla rodziców/kumpli/rodzeństwa? Dojdą przed świętami! Ekstra prezenty do 20 zł. [KLIK]
Boże, jakie ja tu reklamy robię.
---
koszula (zielonkawe przezroczyste) Mr.
top (czarne w siatkę) Evil Panda
spódnica RIO
pasek Bizou
rajstopy 2x Fallen Angel
buty, bransoletka Fallen Angel




Pozdrawiam, Potwór.

3 komentarze:

  1. Piękne i psychopatyczne :)
    Fajnie je przerobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Boshe!Niesamowicie*_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. W sumie to mi też się podoba, ta koszula jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń