20 grudnia 2012

Fire

Hej :) Kupiłam dzisiaj tą genialną kamizelkę *_* Jest boska! W Stardoll Academy stanęłam na jednym zadaniu... "Zaprojektuj 2 sztuki biżuterii w StarDesign Jewelry i zostaną one zapisane do księgi osiągnięć. Zakończone: 0/2"  Projektuje i nic się nie dzieje. Kupić nie mogę bo nie mam kasy ;/ Mam 1 stardollar. Nie wiem jak to zrobię :< Ale zadowolę się moją stylizacją ^^


Kapelusz Bojour Bizou | Opaska Spacial Offer | Kamizelka Archive | Bluzka Rio | Torebka Mr. | Spodnie Bonjour Bizou | Platformy Fallen Angel

6 komentarzy:

  1. Zmieniłabym bluzkę na jednolitą, poza tym jest świetnie :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypadła mi do gustu ta stylizacja, nie podoba mi się ta kamizelka i bluzka -.- Spodnie są całkiem fajne ale fajniejszcze bybyły gdyby nie miały obniżonego kroku -.-
    A ja utknęłam tu i potrzebuję pomocy, nie wiem o co chodzi w tym zadaniu "Kup swój strój i podaruj innemu użytkownikowi" jak mam komuś podarować swoja rzecz? Już spróbowałam i wysłałam komuś rzecz w stardesign ale to nie podziałało. Wiecie co muszę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest pomylka musisz ta rzecz ktora zaprojektowalas komus wyslac.
      JustinaCullen

      Usuń
    2. Dziękuję Jusi, bo również mam ten problem.

      nika32123

      Usuń
    3. Teraz zauważyłam,że w SDJ nie da się wysyłać !!!

      Usuń
  3. A mi się bardzo,bardzo podoba.Z zimna się tak zarumieniłaś?^.^

    OdpowiedzUsuń