07 grudnia 2012

Listen up girls.

 Słuchajcie, na razie nie wrzucam postów, bo jestem strasznie chora i w tym tygodniu na pewno nic nie wrzucę. Mam nadzieję, że na poniedziałek będę już zdrowa, bo chcę iść już do szkoły i na angielski (cały tydzień zawaliłam, oprócz wtorku, bo był próbny egzamin). No i w środę chcę mamę naciągnąć na zakupy, a nóż się glany nawiną. 
Tak więc, życzcie mi zdrowia i szykujcie się na kilka świetnych stylizacji z mojej strony, bo miałam czas na obmyślenie kilku spraw, mały powiew świeżości będzie, ale nadal w mim stylu.
Trzymajcie się, nara ludziska, zostawiam Was z Simonem Curtisem.


(żeby nie było, nutkę znalazłam oglądając MEPy z yaoicami T^T)

7 komentarzy:

  1. Wracaj szybko do zdrowia:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedactwo:*Wracaj do nasz szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko zdrowiej ;) Chcesz mieć glany :) Polecam to najlepsze buty na świecie:) Sama w glanach chodzę już od dwóch lat i właściwie nic im nie jest oprócz trochę zdartej podeszwy i czubków. No i przygotuj się na zdarte pięty do krwii xD Ja nadal mam blizny ale warto :)A ilo dziurkowe chcesz sobie kupić? Ja mam dwie pary 10 i 20 dziurkowe ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się całkiem dobrze czuję, ale przetrzymam Was jeszcze trochę :D

      Dzięki za radę, ale ty się bejbe nie martw, ja nie jestem w tym temacie taka zielona ;) 2Odziurkowce? ŻÓŁW! :D Hmm, no, zapewne kupię 10, tradycyjnie.

      Usuń
    2. To dobrze, że zdrowiejesz i coś wiesz :) No i myślę, że na początek 10 są lepsze, ja też najpierw te kupiłam. 20 na początku są zabójcze jeżeli chodzi o wiązanie (mam już wprawę i wiąże je w niecałe 3 minuty ale na początku to trwało coś koło 5-7) ale za to są piękne :p A jakiej firmy chcesz sobie kupić?

      Usuń
    3. Jakiej to w sumie nie ważne, byle by porządne były. Ale mam farta, niedaleko mam centrum handlowe gdzie są podobno markowe Steele za połowę ceny. SZYTE NIE KLEJONE PORZĄDNE, MARKOWE, TANIE GLANISZE, OMAJGAD *-*

      Usuń
    4. Firma jest ważna uwierz mi, steel są świetne tej firmy mam 20 i są wspaniałe, mają miękką skórę (oczywiście jak je się rozchodzi) i są wygodne. Drugie mam z HD i one są dziwnie uszyte, mają jakąś niewymiarową podeszwę i strasznie twardą skórę a do tego są dwa razy droższe od steel, 10 z HD kosztowały tyle samo co 20 ze Steel -.- Masz fajnie, że możesz kupić je w sklepie, ja kupowałam z HD w sklepie bo tak się na nie napaliłam, że nie chciałam czekać ani chwili dłużej, 20 kupowałam na necie i jestem bardziej zadowolona ;p Ech nie ma to jak opowiadać historię glanów ;p

      Usuń