10 grudnia 2012

Hej :) Wczoraj kupiłam w bazarku dwa paski za niską cenę :) Użyłam je w stylizacjach. Średnio mi się one podobają i pewnie wiele osób je skrytykuje, ale oceńcie sami :) Możecie również odwiedzić mój apartament, aby zobaczyć rajstopy nie pociemnione drugimi :) Nick na końcu posta.


Opaska Special Offer | Okulary Beastly | Żakiecik It Girls | Top No Name | Łańcuszki No Name | Pasek1 Bonjour Bizou | Pasek2 Bonjour Bizou | Spodenki1 Rio | Spodenki2 Basics | Rajstopy No name & Fallen Angel | Skarpety It Girls | Glany Fallen Angel


Maniakpupili

4 komentarze:

  1. Piękna, w końcu jakaś stylizacja mi się podoba! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt wyszedł
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!A nie za zimno Angeli?^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza wersja taka sobie ale druga jest przepiękna :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń