29 grudnia 2012

Komentator Miesiąca


Przepraszam że tak późno dodaję, ale tłumaczyłam już wszystko w poprzednim poście więc teraz krótko i na temat. Miano komentatora miesiąca i 50sd otrzymuje...

Regina1321


Masz czas na zgłoszenie się po stardollary 24h. Czas liczony jest do wpisu w mojej KG, nie do wypłacenia jej. Nie jestem pewna czym w tym roku wejdę jeszcze na komputer, ale gdy to zrobie i zobaczę twoje zgłoszenie odrazu wypłacę Ci należność.

Aby zostać komentatorem miesiąca, zgłoś się pod TYM postem. Zasady podobne takie jak wcześniej. Zmiana jest taka że od teraz wyniki podawane będą ostatniego dnia miesiąca. Proszę o podpisywanie się nickiem stardollowym pod każdym komentarzem.

2 komentarze:

  1. Dzięki :) I sorki, że ostatnio mnie tu nie ma ale mam grypę -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i gratuluję zwycięzcy.Alicja-fanka

    OdpowiedzUsuń